جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بلانکو رسما بازیکن استقلال| خبرنداشتن قرارداد درست بود

  • کد خبر: ۱۸۶۵۹۳
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بلانکو رسما بازیکن استقلال| خبرنداشتن قرارداد درست بود
با عقد قرارداد رسمی بلانکو با باشگاه استقلال مشخص شد که این بازیکن در حالی که هفته‌ها قرارداد نداشته با این تیم تمرین کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که گوستاوو بلانکو از آرژانتین به ایران آمد تا در تمرینات استقلال شرکت کند، مشخص شد که این بازیکن هیچ قرارداد رسمی و قابل استنادی با باشگاه استقلال ندارد و باید تا زمانی که قرارداد وجهه قانونی پیدا می‌کند، صبر کند.

بلانکو برای اینکه حسن نیت خود در قبال باشگاه جدیدش را نشان دهد حاضر شد بیش از دو هفته بدون قرارداد با استقلال تمرین کند. اقدامی که هیچ بازیکن حرفه‌ای انجام نمی‌دهد، اما این بازیکن با توجه به اینکه مطمئن بود باشگاه استقلال به او نیاز مبرم دارد، چنین تصمیمی گرفت تا فرصت بودن در استقلال را از دست ندهد.

بعد از گذشته چند روز متمادی از حضور بلانکو در ایران و درحالی که او در این ایام به تمرینات انفرادی مشغول بود، سرانجام مدیران باشگاه استقلال قرارداد رسمی او را امضاء کردند تا بلانکو به عنوان بازیکن استقلال محسوب شود.

این قرارداد درشرایطی امضاء شد که مسئولان باشگاه استقلال بار‌ها در رسانه‌ا اعلام کرده بودند که این بازیکن آرژانتینی تحت قرارداد با آن‌ها است، اما قرارداد رسمی که شنبه شب امضاء شد تمام آن اخباری که درباره قرارداد نداشتن بلانکو با استقلال منتشر شد، تایید گردید.

اینکه چرا مسئولان باشگاه استقلال اصرار داشتند چنین عنوان کنند که بلانکو با آن‌ها قرارداد دارد، روشن نیست، اما در نهایت مشخص شد که باشگاه استقلال بی جهت اقدام به لاپوشانی این موضوع کرده چرا که رسانه رسمی این باشگاه نیز بعد از عقد قرارداد از واژه قرارداد رسمی با بلانکو یاد کرده تا مشخص شود که این بازیکن با وجود حضور در ایران هرگز تحت قرارداد با باشگاه نبوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->